Spóroljon heti 10+ órát adminisztrációval

Felejtse el a papírmunkát.
Végezzen több karbantartást.

Digitális tűzvédelmi napló, ami automatikusan kitölti a jegyzőkönyveket, figyeli a határidőket és értesíti az ügyfeleket. Több idő a terepen, kevesebb az irodában.

Bankkártya nem szükséges • Lemondható bármikor

Ismerős problémák?

A SafetyPro megoldja a tűzvédelmi karbantartók mindennapi kihívásait

Este jegyzőkönyvet ír?

Munka után órákat tölt papírmunkával, jegyzőkönyvek kitöltésével és adminisztrációval

Megoldás: Automatikus kitöltés

A SafetyPro automatikusan generálja a jegyzőkönyveket a helyszínen rögzített adatokból

Lemarad határidőkről?

Nehéz követni, melyik ügyfélnél mikor jár le a felülvizsgálat, így bevételt veszít

Megoldás: Okos emlékeztetők

Automatikus értesítések Önnek és ügyfeleinek a közelgő határidőkről

Elvesznek dokumentumok?

Papír alapú naplók elvesznek, sérülnek, vagy nem találja meg amit keres

Megoldás: Felhő alapú tárolás

Minden dokumentum biztonságban, kereshető formában, bárhonnan elérhető

Térüljön meg 2 hónap alatt

Számoljon utána: többet keres kevesebb munkával

Átlagosan heti 10-15 órát spórolnak ügyfeleink az adminisztrációval. Ez havonta 40-60 óra, amit plusz karbantartásokra fordíthat.

Egy átlagos karbantartó cég esetében:

Havi megtakarított órák:50 óra
Plusz karbantartások havonta:8-10 db
Többletbevétel havonta:300.000 - 500.000 Ft
SafetyPro havi díj:29.900 Ft-tól
Számítsa ki a saját megtérülését

Több idő = Több bevétel

ELŐTTE: Hagyományos papír alapú munka
Karbantartás a helyszínen40%
Adminisztráció, papírmunka60%
UTÁNA: SafetyPro digitális rendszerrel
Karbantartás a helyszínen75%
Adminisztráció25%

+87% több produktív idő = +87% több bevétel

Minden ami kell egy modern karbantartó cégnek

Kifejezetten tűzvédelmi szakemberek számára fejlesztve

Mobil app a terepen

Töltse ki a jegyzőkönyvet már a helyszínen. Fotózza le a hibákat, írja alá digitálisan.

  • Offline működés, nincs internetfüggőség
  • Fotók csatolása közvetlenül
  • Digitális aláírás a helyszínen

Ügyfélportál

Ügyfelei bármikor megnézhetik dokumentumaikat. Ön pedig automatikus értesítéseket küld.

  • Ügyfelek saját belépéssel
  • Automatikus email értesítések
  • Professzionális megjelenés

Soha ne maradjon le munkáról

A rendszer figyeli a határidőket és automatikusan értesít. Több bevétel, elégedettebb ügyfelek.

  • Lejáró felülvizsgálatok követése
  • Automatikus ügyfél-emlékeztetők
  • Munkaterv optimalizálás

Mindig naprakész jogszabályok

OTSz, TvMI változások automatikus követése. Sablonok mindig az aktuális előírások szerint.

  • Automatikus jogszabály-frissítés
  • Megfelelő jegyzőkönyv sablonok
  • Hatósági audit támogatás

Gyorsabb számlázás

Jegyzőkönyvből egy kattintással számla. Integráció számlázó programokkal.

  • Automatikus munkalap generálás
  • Számlázó program kapcsolat
  • Kintlévőségek követése

Üzleti riportok

Lássa pontosan melyik ügyfél, melyik szolgáltatás a legjövedelmezőbb.

  • Bevétel elemzések
  • Munkaidő kimutatások
  • Ügyfél jövedelmezőség

Gyakori kérdések

Mennyi idő alatt térül meg a befektetés?

Átlagosan 6-8 hét alatt. Ha csak heti 10 órát spórol (ami konzervatív becslés), és ezt plusz munkákra fordítja, már az első hónapban többletbevételt termel. A legtöbb ügyfelünk 2-3x-os megtérülésről számol be.

Mi van, ha nem vagyok jó a számítógéppel?

A SafetyPro-t kifejezetten úgy terveztük, hogy egyszerű legyen. Ha tud SMS-t írni a telefonján, használni tudja a rendszerünket is. Ingyenes betanítást biztosítunk, és a legtöbb felhasználó 1 óra után már magabiztosan használja.

Működik internetkapcsolat nélkül is?

Igen! A mobil alkalmazás offline módban is működik. A helyszínen kitöltheti a jegyzőkönyveket internet nélkül, majd amikor van kapcsolat, automatikusan szinkronizál. Sosem veszít el adatot.

Átvihetem a meglévő ügyféladataimat?

Természetesen! Segítünk az adatmigrációban. Excel táblából vagy más rendszerből is át tudjuk vinni az adatokat. A folyamat általában 1-2 napot vesz igénybe, és mi végezzük el Ön helyett.

Mi van, ha nem tetszik? Lemondhatom?

30 napos ingyenes próbaidőt biztosítunk, bankkártya megadása nélkül. Ha ezután sem elégedett, bármikor lemondhatja, nincs hűségidő. Az adatait exportálhatja, így nem veszít semmit.

Csatlakozzon a 10+ tűzvédelmi szakemberhez, akik már spórolnak heti 10+ órát

Kezdje el a 30 napos ingyenes próbaidőt. Bankkártya nem szükséges, lemondható bármikor.

Kérdése van? Hívjon minket: +36 30 123 4567